Followers

Monday, May 3, 2010

Mane la awek aku ni????

Haii sumer...

lamenye aku menyembunyikan diri...tenet tgh trk la..tensen tol la...xpe utk hiburk' ati jom kiter layan cheritera kat bwh ni...layanzzzzzza

dimanakanh gerangan awek ku syg ni???

ni yg aku malas ade awek ni...lembab tol la...

alamak ade awek usha la...

control macho..awek tgh usha aku..

motor dh ready..awek xsmpi2 lg...

baik aku cek enjin dulu..kang xleh start plak...huhuhu

mane ni xsmpi2 lg,...

ni yg aku busan tggu awek ni..lame bebenor nk menekap...

eh! mcm kenal je...

Ha!!! dh smpi pon...

hehe..sape awek aqipi???biarlah rahsia.....xde la sebenarnye aku tgh beramah mersa ngn cik canon ni...so budak tecit dahi jendol la model aku...cute x???mestila cute anak mama...(kalo org ckp xcute ade aku kesah???)...ok la aku dh ngantuk ni..esk nk bgn awl2...so gud bye..gud nite...eh' gud monin la...

No comments:

Post a Comment