Followers

Saturday, February 13, 2010

Tag Love Finding dari Dilla a.k.a Mummy Sofea

1 lg tag dari mummy sofea..so keje umah kene la buat yer kwn2...jom kite layan...

1) First time jumpa your hubby bila dan kat mana?

rasenye tahun 1998..daku baru tingkatan 2..kat umah KKB coz ade wat kenduri arwah pak usu..en.hubby dtg bwk ibu n abh..time tu perasan en.hubby coz die nk terjatuh kerusi..nk gelak tp tahan..huhuhu


2) Love at first sight?
Bkn kot..coz mmg xjangke yg en.hubby akn jd suami aku..lagipun kami kawen pilihan family..tp alhamdulillah bahagia smpi skang..berkat n restu org tua...


3) Who is he when the first time you met him?

sedare jauh yg jarang jumpe n xpenah bertegur sape..coz en.hubby ni berat mulut tau..xmacam mulut ku ini..tot..tet..tot..tet...

4) How long it takes for him to ask you out for a date?

xlame kot..ibu mule merisik n dh kompem k' date utk betunang..en.hubby ajak kuar utk cari brg hantaran..ade dlm sebulan camtu la..


5) First place dating?

kat mcD rawang..time tu segan giler..xtau nk ckp ape..coz kitorg bkn knl sgt..ckp pn dlm tepon je..


6) How he proposed?
ni best ckit..ikut cara org dulu2..antar ibu n abh dtg merisik...lame gak ku nk bg jwpn..lgpn time masing2 br putus cintan..so dh penat becinta asik putus aku pn terima la...pilihan ibu bapa adalah yg terbaik utk ank2..


7) Special date with your hubby?

14.2.2006-terima lamaran en.hubby
26.3.2006-bertunang
03.11.2007-nikah
04.11.2006-majlis belah perempuan
05.112006-majlis belah lelaki
27.11.2007-bergelar mama n ayah

8) Changes that he asked you to do?

degil..en.hubby nasihatk' jgn la degil sgt2..mmg aku ni jenis degil..keras kepale..time mengandung en.adam lg la en.hubby soh ubah..so skang dh nmpk la hasilnye..kalo en.adam degil..ikut sape la tu?????lu pikir la sendiri..hehehe


9) What is about him that you love so much?

daku jatuh cinta kat en.hubby sbb die sorg yg sabar sgt2 ngn kerenah ku..sgt2 la memahami ku..bile aku sedey..bile aku nk something..kdg2 rase die blh bace isi ati aku ni..xyah ckp pn die dh tau..sbb tu aku syg sgt kat die...


10) What is about him that you wish he would change?

xde rasenye..coz bg ku die dh cukup sempurna sbg seorang suami..bertanggungjawab,berpegang kuat ngn agama,penyabar,penyayang..so ape lg yg aku nak???aku dh cukup bersyukur...


11) You will lose your mind and crack your head when he..

bile die diam..its really killing me softly hokeyyy..marah kat ku tp ngn "silent"..sgt2 menyakitk'..tp jrg2 sgt2...blh dikire ngn jari die mrh camtu sjk kami kawen..


12) You will smile through your eyes for the whole day when he..

en.hubby belik' coch cheese cake dari Secret Recepi...

13) Complete below sentences, "My love towards my hubby is as big as..

seluas lautan x bertepi..selagi hayat dikandung badan..cinta,kasih n syg ku hanye utk en.hubby...


p/s:sori dilla piccas kawen xupload coz ade dlm laptop lg 1..nnt nat edit kemudian ye...



No comments:

Post a Comment