Followers

Wednesday, January 27, 2010

Aksi 18sx En.Adam


Aktiviti terbaru en.adam a.k.a abam adam..hehe siap ade name baru lagi..huhu..actually dh lame sgt aku dok carik kolam plastik ni..duit tu xbrape nk ade so survey la rege dl..since en.adam mandi kolam kat putrajaya lg..aritu g tgk kat giant sri gombak mahal la plak..mcm xpatut je..last skali jmpe kat central mart saujana utama..time tu br blk shopping kat ikea trs melencong ke sane plak..saje je dh en.hubby offer nk sggh mane2..daku xlepask' peluang..sambil2 en.hubby dok belek2 alarm nk letak kat pintu..aku pn p la round2 kat area toys..aku ambk tools set n set pancing utk en.adam..muarh2 je..xde makne aku nk beli toys mahal2 kat en.adam a.k.a louie perosak tu..hehehe..last2 aku round kat area brg2 utk mandi kolam..ade plak kolam plastik tu..rege pn ok gak siap ngn bola n pelampung skali..so ape lg harus la aku rembat..

balik je umah trs la en.adam nk mandi kolam..ngn umah tunggang langgang aku tgll b4 nk g ikea td..ngn en.hubby dok wat sepah nk pasang cermin n brg2 yg beli kat ikea tu..harus la umah aku mcm tongkang pecah..mlm tu jugak aku membanting tulang 4 kerat ni mengemas umah siap mop lantai skali..so pic kat ats tu adalah aksi2 en.adam mandi kolam..layannzzzzz..


No comments:

Post a Comment