Followers

Thursday, October 15, 2009

***Keganasan Umah Tangga***

\
Wahhhh sure korg dh cuak bace tajuk en3 aku kali ni..hehehehe..actually time kejadian aku pn kecut perut gak a.k.a menangis dlm hati..huhuhu...al-kisahnye,kan aku nk pndh sabtu ni..so aku pn tgh bz la dok bekemas n packing brg..nk jd citer aku dok bekemas brg yg kat meja pc..msk sume dlm kotak tp yg en.adam ni dok la mengacau aku..usik sini usik sana...tensen siot org kcu aku buat keje....last aku gertak la die..aku angkt aqil trs kuar n tutup pntu..

Kat luar aku saje tkt2kan die kate aku nk g jln ngn maksu..en.adam pn ape lagi dh ngs2 kat dlm..aku pn n bkk la pntu..tup2 pntu dh lock..haaaa!!!!!!!!!!..bederau drh aku..xpe aku relax lg even jantung aku mcm nk pecah...sbb kalo aku panic lg aku xleh nk pk..

En.adam kt dlm bilik dh menday-dayu menangis sbb die tkt aku tgglk'die..lg la ati aku ni mcm nk runtuh..mule la aku jd mekgaiver..ambk dawai xleh gak bkk..pki kad pn xleh bkk..adik ipar aku dok cube segale kunci yg ade kt umah..sumer xleh bkk..en.adam dh ngs..mama..mama..adam.. nk mengalir air mata aku ni ha dgr..aku sbr je..cube ajar die bkk lock tu..tp bdk beso adam ni mane la tau nk ikut..yg die tau ikut blk ape aku ckp..

xleh jd ni..aku ape lg g ambk hammer trs menjahanamk' lock pntu blk tu..bekecai sudah..xkesah jnji ank aku slamat...tkt gak nk ckp kat en.hubby..msg kat die..sib baik die ckp xpe..nk wat cmne kan...hehehe

last skali aku mcm tepikir..ade kene mengene ke tjk aku tu ngn en3 ni..hehe layannnn jelah..huhuhu



No comments:

Post a Comment