Followers

Monday, August 10, 2009

:::ujung mggu yg padat:::

Slamat Ulangtahun Perkahwinan yg ke-40

Happy Bezday Hafiz

Happy bezday Princess

1&2 aribuln ogos aritu byk tol acare yg belangsung..acare ape lg..acare mkn free la...hehehe..bemule ari sabtu tu sepupu en.hubby smbt bezday doter die..HAPPY BEZDAY MIRA..suke x beg barbie untie bg tu????mlm tu menu die mee kari..sdp hingga menjilat jari..huhuhu..xcukup ngn mee kari blk umah kitorg belasah laksa plak..mmbr ibu msk tp spoilt btl la bau dh kecur air liur tp bile mkn pds berapi wooooo..pastu manis plak tu..patah selere..huhuhu

ari ahad plak FIL & MIL aku wat kenduri arwah + nk nyambut pose skali..mkn time lg...lauk best tu..gulai pisang,udang msk tempoyak + petai,smbl ikan siakap n ulam2..lari i punye diet u...hehehe..kalo blh MIL aku nk wat majlis cukur jambul aqil tp aku xnk coz bende tu bidaah..mcm yg aku dh post kat en3 b4 ni..so aku ade alasan yg kukuh nape aku bantah..pas je abis kenduri smbg lg ngn acare celebrate bezday ank SIL aku..HAPPY BEZDAY HAFIZ..cantik kek BEN10 uteh bg..suke x adiah mak lang n pak lang bg tu???xabis kat situ je..last skali smbt ulangtahun perkahwinan FIL&MIL aku yg ke-40..huhuhu..siap ade acare suap-menyuap lg..romantik gitu..MIL aku plak tlh d'make-over oleh k.imal memerangkap sepupu en.hubby..

penat giler mggu tu..sumer blk ari ahd tu jgk..yg tggl family aku je..so acare esknye plak..ialah acare kms-mengemas..bsh pggn mgkuk..kain bertimbun-timbun..kms umah yg mcm nk runtuh..huhuhu..rase nk tecabut tulang temulang aku..tp sian coz MIL aku tggl sorg nk kms..apesalah bekorban utk ibubapa kte kan...tulah citer ujung mggu aku yg sarat..alhamdulillah sumer dh slamat..

No comments:

Post a Comment