Followers

Friday, June 5, 2009

. : Skali lg ku cilok Tag Kak Ai : .

1. Bekas kekasih saya adalah..
seorang juruteknik dari golongan orang jawa n dh slamat pn jd laki n bpk org..hahaha


2. Saya sedang mendengar...

bunyi kipas yg aku psg mcm nk terbang ni ha...


3. Mungkin saya patut..

patut g pki bju dl b4 jawab soklan yg seterusnye (bkn bugil okehhh..bekemban je sbb br pas mnd)


4. Saya suka...

g jalan2,shopping n mkn la...


5. Sahabat-sahabat saya...

sumernye sewel2 mcm aku tp bkn sakit jiwe okehhh...

6. Saya tak paham...

kalo org ckp german ngn aku..mane aku phm daaa...


7. Saya kehilangan..

sumber kewangan,pekerjaan n kebebasan idup...huaaaaaaa


8. Ramai yang berkata..

aku mkin kurus skang ni even aku tgh bunting 9bln...(ni kene bunting slalo sbb kalo xbunting aku domok la..huhuhu)

9. Cinta itu adalah...

boleh diibaratk' bgi mkn sambal belacan..walau pedas smpi mengalir air mata tetap ku mkn jua..hahaha

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
sdg menikmati mnm ptg yg enak skali..nape???sbb aku tgh lapoo skang ni haaaa....


12. Saya akan cuba...

mencari peluang utk dpt duit even dok kat umah je..tlg la akuu...


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..

forever n ever....


4. Telefon bimbit saya..

NOKIA – 5330 n Motorola-V3i yg sengal itu...


15. Bile saya terjaga...

carik spek mate..kan aku ni cacat penglihatan ckit bak kate laki aku...hahaha


16. Saya paling meluat...

orang yg poyooooo...xkesah la lelaki ke pompuan..yg dok perasan cantik padahal hampehhh..gaye je lebat..


17. Pesta/parti adalah

untuk org bersesak2 smbil memeningk' kepala...hahahaha

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...

kucing


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...

mase sblm aku kawen..19-21thn..idup ku bebas n time tu duit masyuk beb...

20. Hari ini..
bosan kat umah..tv pn rncgn mcm hampeh je...


21. Malam ini saya akan..

dok umah lg..itulah dunie ku...

22. Esok pula saya akan..
pagi ku ade apointment doc..pastu nk ajak laki ku g shopping..kat mydin je..hehehe


23. Saya betul2 inginkan..
i want money..money..money..(mate duitan betul)


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..

a'ah la muke ku makin kecut..xde lagi pp gebus ku itu...

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
hmm nk g hadiah kawen mmbr aku..nk carik laptop manian utk adam...


26. Makanan barat atau jepun..

makanan barat febret aku..tp makanan jepun xpenah try la plak..bkn selere ku n laki ku la..


27. Bilik yang terang atau gelap..

aku suke yg sedang2 je..xgelap sgt n xterang sgt..tp kalo tdo bio le gelap..xpndi makcik tdo terang2 ni..


28. Makanan segera adalah...

of coz la megi..bak kate laki aku sape xsuke megi????lg2 tomyam..

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"ha td mama soh tdo xnk..dh tdo xreti2 nk bgn..." ayat ku kepada en.adam..


30. Siapa yang anda ingin tag..

rasenye aku nk tag kart-mama ryan sbb die penah tag aku..hehehe


SEKIAN, TERIMA KASIH

4 comments:

  1. OOOOOOOiiittt!!!

    sempat lagi kau berkembang ngadap tenet ye??!! isk isk...

    ReplyDelete
  2. hehehe..inilah dunia ku kak..mau xbekembang minda kalo xngdap tenet ni 1 ari..hahahaha

    ReplyDelete
  3. Mak aihhhh! banyaknya soklan tag nie...

    ReplyDelete
  4. hehe mmg byk gler..tp tgh rajin sanggup tu jwb sumer soklan..kalo rjin akk buat la..huhuhu

    ReplyDelete