Followers

Wednesday, May 20, 2009

da pain is very da very killing me...

huaaaaaa...rase nk menangis pn ade..sjk 2menjak ni skt tol la pinggang n bahagian ari2 aku ni..nk kate perut beso sgt..xde pn..cam bese je..sesungguhnye pregnant kali ni aku t'sgt la lembik..nape ek'?time aku pregnant adam dl xde pn camni..dugaan2 org mengandung agaknye..smlm aku dok berehat je..nk msk xleh nk bediri lelame..rase mcm nk teburai je perut aku ni..kms umah ckit2 ddk yg lbh..nk wat camne dh aku xlrt..sib la hubby aku tu baik..sian b kene beli mkn..hehehe..aku call mama tnye psl skt ni..mama pn rsu tkt xsmpt nk tggu bln july nnt..tp xpe la mid june aku dh blk kg. pn..tp yg aku rsu kalo kene besalin sorg2..huhuhuhu..hubby kene g kursus plak tu 2mmgu dr due aku smpi la duedate aku tu..d'buat aku meletop awl2..tggl la aku sorg2..

anyway,doak' la aku n bb slamat..tawakal n pasrah je la kalo aku kene besalin sorg2..Ya Allah,permudahk'lah segala urusan ku..Kau lindungilah kandungan ku dan Kau berkatilah kami berdua..aminnnnn


2 comments: