Followers

Monday, May 25, 2009

. : Aktiviti En.adam hari2 : .

hmm lame dh aku xupdate blog..arini aku nk post entry psl en.adam..hehe..lg,lg en.adam..kalo uol sumer nk tau yg en.adam ni ssh la sesgt nk minum air msk..so aku kene la cari alternatif lain nk soh die minum air..like father like son..hubby aku pn mcm tu gak..tu la trn perangai die kat adam..ssh la bebenor nk minum airk msk..nk air yg ade kaler n rase..mns ckit pn xpe..kalo aku belasah air msk je..

so balik pd en. adam..jdnye aku pn dok la carik air yg bgs utk kesihatan..kang bg air kordial ntah ape2..rsk plak buah pingang ank ku itu..yelah mane xnye..ngn pewarnenye,kandungan gulenye..huhu very menakutk'..so last choice yg aku ade ialah kordial roselle produk dr HPA..kordial tanpa perwarna n perasanye asli..kaya ngn vitamin c..mayb rmi yg dh tau tentang khasiat roselle kan?n yg paling penting skali en.adam mmg suker gilesss ngn air ni...kalo aku xnk die kcu aku msk..buat jelah air ni pastu die dok diam depan tv smbl menikmati air rosellenye itu..hahaha..CLEVER MAMA!!!!

2 comments:

  1. oooo adam tak suka minum air masak ek...Haikal lak suka air masak...kdg2 dia sendiri minta nak air :-). Tapi ok lah kalo natt bagi adam minum air rossele tu...air tu pun bagus gak...

    ReplyDelete
  2. a'ah k.iza..mmg payah tol nk mnm air msk..tu yg kene pk care lain..try roselle adam suke plak..1botol kordial tu 2-3mggu je tahan..tp xde campuran bhn kimia..tu yg plh produk HPA..

    ReplyDelete